Z myślą o dalszym usprawnieniu procesów produkcyjnych, jak również ciągłym poprawianiu jakości obsługi Klientów, na przełomie lat 2003 i 2004 wdrożono normy ISO 9001:2000, ISO 14001:2004 oraz PN-N 18001:2004.
Proces wdrożenia Systemu Zarządzania Jakością ISO trwał ponad dwa lata. Wyzwanie, jakim było wdrożenie sytemu obejmującego nie tylko jakość, ale również ochronę środowiska i bezpieczeństwo pracy wymagało tytanicznego nakładu pracy całej załogi. W wyniku tych działań przeorganizowano funkcjonowanie wszystkich działów przedsiębiorstwa od zakupów, przez magazyn surowca, poszczególne etapy produkcji, magazyn wyrobów gotowych, laboratorium, służby utrzymania ruchu po dział handlowy i administrację.
Ukoronowaniem tysięcy godzin pracy i wysiłku Zarządu, kadry kierowniczej i wszystkich pracowników był ostateczny audyt w II. kwartale 2006 roku.
W latach 2015 i 2018 firma Bureau Veritas przeprowadziła ponowny audyt w firmie Kabat, celem przedłużenia certyfikatu ISO na kolejne trzy lata. Działania prowadzone w ramach Systemu Zarządzania Jakością zostały wówczas ocenione pozytywnie.
Aktualne certyfikaty w wersji polskiej i angielskiej znajdują się pod linkami w zdjęciach.