Nadrzędnym celem brand booka (Księgi Znaku) jest próba stworzenia zbioru zasad wyznaczających sposób komunikacji marki zarówno z Klientami, partnerami biznesowymi, jak i pracownikami firmy. Wskutek rebrandingu zmieniliśmy grafikę logo, dlatego uznaliśmy, że jest to dobry powód, aby stworzyć zasady pozwalające zrozumieć elementy tworzące charakter marki Kabat. Wierzymy, że wskazówki zawarte w tym przewodniku pomogą kreować spójny i poprawny wizerunek naszej firmy.
W brand booku znajdują się wytyczne i wskazówki na temat:
znaczenia, wyglądu i konstrukcji logo,
wersji rozszerzonej logo,
dopuszczalnych zmian i modyfikacji znaku graficznego,
Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.