Przedstawiciel handlowy – język angielski
- Sprzedaż

Opis stanowiska

Zadania, które przed Tobą postawimy:

  • Praca biurowa i w terenie, także z możliwością pracy zdalnej,
  • Opracowywanie i wdrażanie koncepcji wzmocnienia pozycji rynkowej,
  • Rozwijanie przyjętej strategii sprzedaży na rynkach obsługiwanego regionu,
  • Współtworzenie planów sprzedaży i polityki cenowej,
  • Pozyskiwanie informacji rynkowych i przekazywanie ich do analiz,
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów na rynkach regionu i pielęgnowanie relacji z aktualnymi odbiorcami produktów
  • Pozyskiwanie zamówień na produkty i przekazywanie ich do działu administracji sprzedaży w celu realizacji,
  • Uczestniczenie w branżowych targach i innych działaniach marketingowych.

    Dozwolone formaty: pdf, docx, doc, odt

    Wymagania

     Idealny kandydat powinien spełniać następujące wymagania:

    • Doświadczenie w sprzedaży eksportowej,
    • Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację w mowie i piśmie,
    • Prawo jazdy,
    • Sprawność posługiwania się pakietem MS Office,
    • Umiejętność przygotowywania i prowadzenia prezentacji, praktyczna znajomość technik sprzedaży i marketingu oraz etyki biznesu,
    • Zdolności interpersonalne, nastawienie na pracę w zespole,
    • Samodzielność, umiejętność ustalania priorytetów oraz organizowania czasu pracy,
    • Wysoki poziom odpowiedzialności i zaangażowania,
    • Gotowość do krajowych i zagranicznych wyjazdów służbowych,
    • Chęć uczenia się i ciągłego doskonalenia.

    Oferujemy

    Co mamy dla Ciebie?

    • Pełną wyzwań pracę w nieustannie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
    • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
    • Atrakcyjny system wynagradzania (podstawa + premia), premia kwartalna za wyniki sprzedażowe wraz z pakietem benefitów (dofinansowanie do posiłków w firmowej stołówce, darmowy pakiet prywatnej opieki medycznej),
    • Solidny proces wdrożenia, a w późniejszym czasie dużą samodzielność i swobodę przy realizacji powierzonych zadań,
    • Dostęp do unikalnej wiedzy, szereg szkoleń wspierających rozwój zawodowy i kompetencji,
    • Rodzinną atmosferę, pracę w warunkach partnerstwa i koleżeństwa.